Neljapäevane veiniõhtu „Vein ja sõbrad“ seiklesid mööda Kreeta saart ning mekkisid juurde 6 erinevat Kreeta veini.

Kui juba Vana-Kreeka kuulsaim komöödiakirjanik Aristopanes ütles: "tooge mulle ruttu veini, et saaksin meelt kasta ja midagi tarka öelda“, saime meiegi targemaks ja meeltel lasta puhata reisimälestustes.

Võluv Angelika, kes sellel suvel Kreetal elas ning töötas pajatas lugusid oma tegemistest. Üheskoos valmistasime Kreeta suupisteid, mekkisime otse Kreetalt kaasa võetud juustu.  Avastasime ja kommenteerisime Kreeta veine ning nagu ikka on maitsemeeled seinast seina, nii sai ka Kreeta ehedatele veinidele oma hinnang antud.

Aitäh Angelikale jagamast oma Kreetat. Suured tänud osalejatele kes meiega koos mööda maailma, veiniklaas peos, seiklemas käivad. Mine tea kuhu veel satume ja anna märku kui soovid oma  või tead kedagi kes soovib oma seiklusi, elamusi meiega jagada.

„Vein ja sõbrad“ on mõeldud neile kellele meeldib avastada maailma koos veiniga ning saada osa õhtujuhi seiklustest, matkadest, teadmistest ehk avastada kui põnev on maakera. Koos veiniga ja põnevate suupistetega jookseb jutt veelgi ladusamalt ning pole ime, et järgmiseks hooajaks on sinul valikus toredaid puhkuse sihtkohti. Ja kui olemas on veiniklaasi taga tuttavaks saanud asjatundja ka – saab iga järgmine reis vaid paremaks muutuda! Ja iga tarkus, teadmine ning info on maailma avastades vaid teretulnud.

„Vein ja sõbrad“ toimuvad neljapäeviti (kord/kaks kuus) ning olnud üritused:

• Istria võlu ja iludused. Ekslusiivsete veinid.

Valitud veine esitles veinikollektsionäär Priit Hendrik. Priit on õppinud Prantsusmaal ja Kreeka ülikoolides antiiki ja antropoloogia ajalugu. Igapäevaselt töötab Priit Hendrik õppejõuna ja giidina. Priidu huviala on põnevate veinide kogumine.

• Kreeta õhtu

Kreeta! Kaunid mäed, puhta veega rannad, põnev kultuur, muretu õhkkond, maitsvad toidud ja veinid.

Meil on suur rõõm kutsuda mõnusale Kreeta õhtule. Kreeta elust ja tegemistest pajatab võluv Angelika, kes elas ja töötas Kreetal ning õhtu jooksul degusteerime 6 erinevat jumalate jooki otse Kreetalt.

Tulemas….

Uued vanad veinid Sloveeniast.
28. november algusega kell 18.00-20.30 (2.5 tundi) koos „hea ja paremaga“
Sloveenia, sloveen ning eestlane - sõbrad kolmekesi ehk kui erinevad ja sarnased me oleme.
Just sellest tuleb pajatama Ragnar kellel „asjaajamine“ sloveenidega juba selge.